söndag 1 maj 2011

Var är värmen?

I helgen har jag och Erik firat Valborg med min familj i Askersund. Superkul att träffa alla igen! Klarblå himmel och det strålade verkligen sommar men något saknades….Var är värmen?! 8 grader är inget att hurra över. Med andra ord blev det ingen solbränna för mig i helgen.  Men det var skönt att få ett lugnt avslut på en stressig vecka.  Föreläsningar, körskola och projekt, timmarna har bara flugit iväg! Tur att min sambo har varit en ängel och gjort det mesta där hemma. Vad skulle jag gjort annars? Det är ju bara 24 timmar på dygnet och jag tror inte att det är någon idé att försöka att utöka dem.  Den idén får jag nog lägga ner. Jag får istället intala mig själv att det inte är så långt kvar till sommarlovet.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n och bara slappa ett tag. Sen måste jag packa upp min väska och snygga till här lite… eller det kan nog vänta tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar