fredag 20 maj 2011

Teoriprov!

Idag har jag äntligen gjort mitt teoriprov för mitt efterlängtande körkort. Blev aldrig att jag tog något körkort när jag var 18år. Jag flyttade istället till Stockholm direkt efter studenten och körkort var inte så nödvändigt när tunnelbanan går var 5:e minut. Men för en månad sen bestämde jag mig att det var dags att sätta igång med det. Provet gick väldigt bra om man tänker på hur nervös jag var innan. Hatar att sitta och vänta på att få gå in i provsalen. Alla sitter knäpptysta, ser allmänt stela och nervösa ut, samtidigt sitter jag själv och försöker tänka positiva tankar. Men efter allt pluggande gick provet bra tillslut. Nästa steg är uppkörning som jag har bokat in nästa fredag. Det kommer förhoppningsvis gå bra men det gör inget om jag kuggar en gång. Sen hoppas jag självklart att jag klarar det galant! ;)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar