måndag 16 maj 2011

Dags för examination nr3

Idag var det dags för ännu en muntlig presentation! Den här gången var det en examination. Men fick en smärre chock när jag hörde att det var fotografer, journalister och radio där som skulle lyssna på oss! Men som tur var gick alla innan det var dags för min grupp att redovisa. Vi skulle argumentera om att villapriserna kommer att sjunka. Det gick riktigt bra och det känns skönt att ta ett steg närmare ett välbehövt sommarlov. Nu har jag avverkat hälften (två stycken) av alla examinationstillfällen i den här kursen (redovisning och styrning). En riktigt rolig kurs men ganska svår om jag får säga det själv. Det blir mycket plugg men det känns i alla fall som jag lär mig massa nya saker varje föreläsning så det är kul.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar