lördag 7 maj 2011

Gästföreläsning!

I veckan har vi haft en gästföreläsning från ISS. Jag tycker det är jättebra att företag kommer och presenterar sig så vi vet vilka de är för hur ska vi annars veta var våra framtida jobb finns;). Jag hade nästan aldrig hört talas om ISS tidigare och nu ligger de på min lista för en lämplig framtida arbetsplats. Ett av deras stora plus är att företaget är grymt stort och då finns det utvecklingsmöjligheter;) Kolla in ISS studentsida (www.studenttorget.se)om ni vill veta mer om företaget.


Känns äntligen som att jag börjar få koll på vad man kan jobba med efter examen och man kan verkligen säga att programmet riktar sig till en bred arbetsmarknad. Man har så många möjligheter efter examen så det är svårt att veta vad man vill jobba med. Allt verkar vara så intressant och min framtid ser bara ljusare ut om man tänker på hur många som kommer gå i pension de 10 närmaste åren J. Just nu lutar det mer åt fastighetsförvaltning än mäklare men jag kommer säkert ändra mig flera gånger innan examen J   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar