måndag 2 maj 2011

Förbättra konditionen och få chansen att vinna priser på samma gång

Många kommuner har mål om att invånare ska bli sundare och motionera mera. Karlstad har tagit det ett steg längre. Nu kan du motionera och vara med i ett lotteri samtidigt!
Igår när jag gick igenom posten efter att ha kommit hem hittade jag något intressant. Jag hade fått en karta över Karlstad som det var en drös av röda ringar på . Det är inte varje dag jag får en karta i brevlådan så jag blev nyfiken på vad den var till för. Började läsa och insåg att alla röda ringar var en kontroll med en kod som friska Karlstad har placerat ut. För varje kod man hittar och registrerar på friskakarlstad.se så ökar chanserna att vinna olika priser. Låter hur bra som helst tycker jag. Så ska ta min sambo och springa runt i Karlstad tills vi har hittat alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar