lördag 4 februari 2012

Utekväll!

Det var ett tag sen jag hade en utekväll och jag kände att jag behövde ut och dansa av all stress. När jag såg affischerna om nystartsfesten bokade jag in datumet och drog med Eleonor=) På fredagen hade vi inte alls tänkt ut vad vi skulle klä ut oss till och struntat i att köpa några masker. Man hinner inte tänka på det i allt plugg och jobb men det får gå som det går tänkte jag. Vi gjorde trots allt ett tappert försök att sminka masker. Men vi gav upp den idén för att det skulle se skabbigt ut efter några timmar så vi struntade i det med. Även om vi var masklösa kom vi in och hade riktigt kul=) Det enda som jag får klaga på är att det var rätt kallt där inne. Kanske inte så konstigt när de hade dörren öppen hela tiden och de var ju -16 grader ute. Annars var det en toppenkväll och vi får snart göra om det igen=).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar