fredag 9 december 2011

Yes I made it!

Igår var det en otroligt fartfylld dag. Mix megapol hade sin tjejkväll på löfbergs lila arena i Karlstad. Det skulle vara sjukt kul att gå på hockey men jag skulle på galamiddag med jobbet istället. Lite synd att båda sakerna skulle vara på samma dag men det var bara att bita i det sura äpplet. Även om jag inte kunde på hockeyn skulle jag hämta ut biljetterna och förhoppningsvis få en goodiebag=D. Allt var planerat in i minsta detalj när jag och Louise gick på bussen mot Färjestad men sen såg jag hur många tjejer det var där….Det var helt knökat! Taktiken ändrades till att springa till arenan så fort bussen stannade för att kanske hinna få en goodiebag.  När vi äntligen kom in i arenan så fanns bara 5 st goodiebags kvar (vilken tur!) XD. Sen var det bara att vända i dörren och springa till bussen mot galamiddagen=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar