tisdag 22 november 2011

Väntan är lång

Imorgon är den sista dagen för föreläsarna att lägga ut tentaresultaten för skatterättstentan. Det är många i klassen som är väldigt osäkra om de klarade tentan och det är jag också. Jag har suttit hela dagen och loggat in och ut på kau.se och hoppades på att jag skulle se ett g. Men nu är det kväll så jag får ta nya tag imorgon. Annars har det varit en rätt lugn dag i skolan med en föreläsning i köpbeteende och en gästföreläsning om bostadsforskning. Gästföreläsaren gick in på hur en bostad kan ses som en tjänst som företagen säljer och sen drog han lite exempel på bra och dåliga koncept. Det är skönt att ha vissa dagar som är lite lugnare så kan jag ladda upp energin igen=). Men imorgon är det investering på schemat igen och sen ska jag jobba på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar