fredag 25 november 2011

Hockey lättar alltid upp!

Det gick inte så bra på tentan..Mitt första och förhoppningsvis mitt sista IG. Stämningen var körd i botten när jag såg det.. Verkligen inte kul… och särskilt inte nu för jag har verkligen inte tid med att plugga till en tenta, jobba och ha grupparbeten samtidigt=/ Men jag blev på något bättre humör när jag fick hänga med de nya ambassadörerna på middag och hockey=D Jag gick inte själv på någon utbildning när jag fick jobbet som ambassadör utan jag hoppade bara in på senhösten. Så det var ett måste att fråga om de hade någon plats över när jag hörde att de skulle på middag eftersom jag inte fick möjligheten att vara med på det förra året. Det var supertrevligt! Och jag kommer på mig själv hela tiden med att jag drar mer mot att älska hockey än att hata det=) Men det är väl inte många som kan säga att det är tråkigt att titta på hockey live.  Kvällen slutade kanon och nu kan jag börja ta tag i pluggandet igen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar