tisdag 30 augusti 2011

Vilken tur att biblioteket finns=)

Första föreläsningen startar på torsdag men jag har inte fått mina böcker än=/… Om vi skulle börja använda böckerna på torsdag skulle allt vara lugnt men nu är det inte så..utan vi ska läsa 3 kap tills torsdag.  Det var bara att ta en promenad till biblioteket och som tur var hittade jag boken ”Praktisk beskattningsrätt” där.   Jag har börjat kika i den lite och den verkar helt okej=) Sen hoppas jag bara att alla andra böcker dimper ner i brevlådan imorgon.    

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är den nya projektledaren för Hotspot 2012 , tänkte be dig om lite hjälp eftersom studenterna läser din blogg och jag behöver komma åt dem.Hotspot 2012 rekryterar inför Hotspot 2012 så följande text skulle jag vilja publicera på din blogg om det är OK!?

    Hotspot 2012 söker drivna studenter som vill jobba med universitetets största studentevenemang och en av Sveriges största arbetsmarknadsdagar. Vill du ha en överlägsen CV-erfarenhet, jobba i ett skarpt projekt, skapa kontakter med hundratals möjliga arbetsgivare och ha grymt skoj under tiden så är det här din chans!

    Arbetsmarknaden idag är tuff och fler än någonsin studerar på högskolenivå. Därför är det viktigt att skapa sig erfarenheter vid sidan av studierna för att sticka ut och bli mer attraktiv för olika arbetsgivare när man har avslutat sina studier…

    Att arbeta med Hotspot innebär att man hjälper till att arrangera mässan och planera dagen tillsammans med mig projektledare. Arbetsuppgifterna varierar och du kan till exempel jobba med allt från sälj, marknadsföring, PR och pressaktiviteter, sociala medier , webb hantering till logistik, mässplanering, bankett och sponsring. Hotspot erbjuder dig som student möjligheten att profilera dig och få en utmärkt CV-erfarenhet och referenser som hjälper dig att stå först i kön i jakten på drömjobbet.

    Urvalet sker löpande så ansök senaste 16 september:

    Med vänliga hälsningar,
    Ana Marcela da Silva Nyberg
    Projektledare Hotspot
    marcela.silva@kau.se
    054-7002063
    070-6634089

    SvaraRadera