torsdag 2 juni 2011

En ny sångstjärna på himmelen? =D

Igår var det en riktigt lång pluggdag i skolan. Jag försöker att alltid vara så effektiv som möjligt men ärligt talat är det lite svårt när man har klurat på uppgifter i flera timmar. För att försöka få upp energin tog vi en paus med hänga gubbe men för att få in lite pluggning valde vi ord från kurslitteraturen.



Ordet var täckningsbidrag men som ni ser gick det inte heller bra :P Jag tog saken i egna händer och valde en annan strategi. Alla längtar till sommaren så jag målade upp en bild för att alla skulle bli lite piggare.



 Men jag hann med en hel del. Körlektion, pluggning och sen avslutade jag kvällen med att gå på konsert. Min vän Eleonor skulle ha sin examination i hennes sångkvällskurs och jag var grymt peppad för att se henne!
Jag visste att hon hade talang men hon överträffade verkligen mina förväntningar=D  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar